نرم افزار ثبت ورود و خروج برای اندروید

نسل جدیدی از نرم افزارهای حضور و غیاب ظهور کرده اند که نیازی به دستگاه ساعت زنی ندارند. این برنامه ها با نام نرم افزار ثبت ورود و خروج برای اندروید نیز شناخته می شوند. البته به دلیل فراگیری گوشی های اندروید این نام برای آنها انتخاب شده است، اگر نه این اپلیکیشن ها بر روی سایر سیستم عامل های موبایلی از جمله آی او اس نیزنصب و اجرا می شوند.در این بخش نرم افزار حضور و غیاب اندروید یا نرم افزار حضور و غیاب آنلاین آشنا می شویم.

نرم-افزار-حضور-غیاب-اندروید
نرم افزار ثبت ورود و خروج اندروید

 

نرم افزار ثبت ورود و خروج برای اندروید چیست ؟

نرم افزار ثبت ورود و خروج اندروید یک اپلیکیشن حضور و غیاب است که بر روی گوشی های موبایل نصب می شود و از طریق لوکیشن یا موقعیت جغرافیایی، ورود و خروج پرسنل را ثبت می کند. به این برنامه، نرم افزار حضور و غیاب آنلاین، اپلیکیشن حضور و غیاب، سیستم حضور و غیاب با موبایل، حضور و غیاب بدون نیاز به دستگاه یا نرم ازار حضور وغیاب اندروید نیز گفته میشود.

بنابراین این برنامه نیازی به دستگاه ساعت زنی ندارد. به جای آن یک اپلیکیشن بر روی موبایل هر یک از پرسنل تعریف می شود.در ابتدای کار موقعیت های جغرافیایی به خصوصی را که همان دربهای شرکت هستند تعریف می کنند. پرسنل در زمانی که وارد این محدوده یا موقعیت ها می شوند با خود اظهاری بر روی اپلیکیشن گوشی خود، تردد خود را ثبت می کنند.

مزیت این روش این است که شما می توانید به تعداد نامحدود محدوده ثبت تردد تعریف کنید. حتی این محدوده ها و موقعیت ها می توانند خارج از محدوده شرکت نیز باشند و پرسنل دورکار می توانند از آن طریق تردد خود را ثبت کنند. ثبت تردد بر روی نرم افزار ثبت ورود  و خروج اندروید محدود به لوکیشن یا جی پی اس نیست . بلکه این نرم افزارها می توانند از طریق بلوتوث و وای فای نیز ترددها را ثبت کنند. در ضمن این نرم افزارها قابلیت اتصال به دستگاه حضور و غیاب را نیز دارند و می توانند ترددهای آنها را خوانده و پردازش کنند.


دانلود نرم افزار حضور و غیاب اندروید

این برنامه ها  به صورت رایگان نیز در اختیار کاربران قرار می گیرند، اما امکانات محدودی دارند و برای استفاده از امکانات کامل باید نسخه پولی آنها را خریداری نمایید. اما برای شروع کار بهتر است از نسخه دمو و رایگان آنها استفاده کنید. برای نمونه چند لیک برای دانلود نرم افزار ثبت ورود  خروج برای اندروید میگذاریم که می توانید از آنها استفاده کنید:

 
 
 
 
اپلیکیشن-حضور-غیاب

تعریفی دیگر از نرم افزار ثبت ورود و خروج اندروید

نرم افزار ثبت ورود و خروج اندروید  اپلیکیشنی است که بر خلاف نرم افزارهای حضور غیاب قبلی ، در بستر سیستم عامل اندروید اجرا می شود. این سیستم به مدیران کسب و کارها کمک می‌کند تا بدون استفاده از دستگاه ساعت زنی ، ورود و خروج کارکنان خود را مدیریت کنند. با استفاده از سیستم حضور و غیاب با موبایل  می‌توان به صورت هوشمندانه ورود و خروج پرسنل را مدیریت کرد. پرسنل شرکت شما می‌توانند با استفاده از این برنامه اندرویدی ورود و خروج خود را ثبت کرده و یا درخواست ماموریت یا مرخصی خود را ثبت کنند. نرم افزارهای حضور و غیاب اندروید به دو صورت هستند : بعضی  از این برنامه ها بدون نیاز به دستگاه حضور و غیاب، قابل استفاده هستند. اما بعضی دیگر به صورت تکمیل کننده و تسهیل کننده مدیریت ورود و خروج پرسنل، در کنار سیستم حضورغیاب اصلی ، به کار می روند. یعنی در کنار دستگاه و نرم افزار اصلی از این اپلیکیشن نیز برای تسهیل امور می توان استفاده کرد


ویژگی های نرم افزار حضور و غیاب اندروید

نصب و اجرای اپلیکیشن بر روی گوشی و تبلت کارکنان

ثبت تردد از طریق لوکیشن ، وای فای یا بلوتوث

امکان اتصال به دستگاه حضور و غیاب

امکان ثبت مرخصی و ماموریت از طریق اپلیکیشن اندرویدی

امکان ردیابی پرسنل مامور خارج از شرکت

 

سوالات متداول

آیا نرم افزار حضور و غیاب اندروید رایگان است؟

این برنامه به دو صورت رایگان ( با امکانات محدود) و نسخه پولی ارائه می شود.

آیا برنامه ثبت ورود و خروج اندروید نیاز به دستگاه حضور و غیاب دارد؟

خیر . این نرم افزار بدون نیاز به دستگاه ساعت زنی کار می کند. اما  امکان اتصال به دستگاه را نیز دارد

ثبت ورود و خروج در نرم افزار های اندرویدی از چه طریقی صورت می گیرد؟

لوکیشن (جی پی اس) ، وای فای ، بلوتوث

نرم افزار ثبت ورود و خروج اندروید با چه عناوینی شناخته می شود؟

نرم افزار حضور و غیاب آنلاین ، نرم افزار حضور و غیاب اندروید، اپلیکیشن حضور و غیاب ، سیستم حضور و غیاب با موبایل، حضور و غیاب بدون نیاز به دستگاه

Comments